wtorek, 4 marca 2014

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Mel, za co jej bardzo dziękuję. Z "lekkim" opóźnieniem, ale odpowiadam ;)
1. Gdybyś mogła w tym momencie przenieść się w świat jakiejś powieści, jaka byłaby to powieść?
Myślę, że byłaby to jedna z moich ulubionych szkolnych lektur jak do tej pory - "Ten obcy", mam do niej wielki sentyment, ale też "Oddam serce w dobre ręce" Katarzyny Olszanieckiej i "Sklepik z niespodzianką: Bogusia" Katarzyny Michalak.
2. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Fałszywości i niesłowności, a szczególnie obgadywania kogoś.
3.Zdrada - wybaczasz czy jedynie zapominasz?
Wybaczam.
4. Co nadaje sens Twojemu życiu?
Rodzina, przyjaciółki, ale też wiara i może trochę nauka.
5. Co jest dla Ciebie ważniejsze - rodzina czy przyjaciele?
I rodzina, i przyjaciele są dla mnie bardzo ważni.
6. Jesteś zdenerwowana/zdenerwowany, co Cię uspokaja?
Słuchanie dobrej muzyki, jakieś uspokajające zajęcie.
7. Czy masz jakąś piosenkę, która sprawia, że uderzają w Ciebie wszystkie wspomnienia? Jaka to piosenka?
Nie wiem, czy tak wszystkie wspomnienia mnie przy niej uderzają, ale to może być "Taką wodą być" happysad'u i "Wehikuł czasu" Dżemu.
8. Kawa czy herbata?
Zdecydowanie herbata.
9. Co sprawiło, że założyłaś/założyłeś bloga z opowiadaniem?
Moja przyjaciółka, która mocno kibicuje mojej pisaninie, ale też chęć podzielenia się swoimi opowieściami.
10. Co robisz w wolnych chwilach?
Słucham muzyki, czytam książki lub opowiadania, piszę swoje historie, pomagam najbliższym, oglądam telewizję, a w lato dużo czasu spędzam na dworze.
11. Wykonywanie jakiej czynności relaksuje Cię najbardziej?
Pisanie, słuchanie muzyki, czytanie książek.

Nominować jednak nie będę, bo nie chcę, by robił się z tego łańcuszek.
Jeszcze raz dziękuję za nominację ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz