środa, 15 stycznia 2014

Postacie


Ida Milewska
"Niewymierna"
20 lat
"Czy zniknę?"
".... druga myśl: o ja idiotka..."



Jagna Milewska
"Gusia"
18 lat
"Ratuj ją..."
".... miał się nam nie kurczyć świat..."



Maciej Kot
"Grumpy Cat" / "James"
23 lata
"Co mam zrobić? I co Julka na to powie?"
"...i czy mi to kiedyś wybaczysz,
 działałem tak nieporadnie..."




Kamil Stoch
"Kamyk"
27 lat
" Zobacz, ona znika tak jak i one - cała reszta tych
niezwykłych dziewczyn. Ona sama sobie nie da rady.
 Ratuj ją, Maciek."
".... jedni wołają ją szczęście niepojęte, inni pani na K....."




Ewa Bilan - Stoch
po prostu Ewa
29 lat
"No i na co jeszcze czekasz?"
"... tu miłość trzyma się na ślinę
a szczęście o włos"
 
 
Jakub Kot
 po prostu Kuba
24 lata
 "Ja go naprawdę nie rozumiem"

"Kocham i tęsknię, 
chociaż to takie niemęskie,
rozumiem, współczuję,
chociaż się czuję niezręcznie..." 
 
oraz:
narzeczona Kuby Kota
Julia Wilczyńska Łukasz Kruczek
polscy skoczkowie
rodzice wyżej wymienionych
i inni....

Bo tyle siebie znam,
 ile z ust twych usłyszę
ile obliczę sam z czarnych plam życiorysu...
Bo tyle siebie znam, 
ile z oczu twych wypatrzeć zdołam, 
ile zrozumiem z szeptu pod stołem...
(happysad - Tak się boję)
Ida: happysad - Z pamiętnika młodej zielarki
Jagna: happysad - Wszystko jedno
Maciej: Kobranocka - Kocham cię jak Irlandię
Kamil: happysad - Pani na K
Ewa: happysad - Na ślinę
Jakub : happysad - Lęki i fobie

Bohaterowie są fikcyjni, podobnie jak całe opowiadanie.
_____________________________________________________________________________
No witam ponownie, z zupełnie innym opowiadaniem. Klaudia, przepraszam najmocniej, ale nie dałabym rady tamtej historii napisać.
Po Wielkim Gatsby'm, moje drogie. Czyli już za całkiem niedługo...
Trzymajcie się :)

10 komentarzy:

  1. Kochana nie masz za co przepraszać , a ja już gdy przeczytałam bohaterów zakochałam się w tym blogu ♥♥
    Mmmm , jest Kamilek a gdy Kamilek to i ja rzecz jasna ! ;D
    Zapowiada się baaardzo interesująco i czekam z niecierpliwością na następny. Dawaj go szybciutko ! ;3
    Buziaki i zapraszam do siebie :***

    OdpowiedzUsuń
  2. MACIEK KOT?! KAMIL STOCH!? Już mnie masz!!! ♥
    Blog dodany do czytanych i teraz pozostaje mi tylko czekać na początek.

    Pzdr :3 http://moje-marzenie-na-emirates-stadium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest Maciek , jest Kamil...jestem i JA :)
    Bohaterowie są jak najbardziej na tak...jedyne co mi pozostaje to czekać na pierwszy rozdział :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy rozdział :)
    http://i-stray-from-love.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać jak potoczą się losy bohaterów.
    Póki co zapraszam do siebie na prolog!
    http://ja-i-bvb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekło mnie zdjęcie Idy :)
    Kotek i Kamil :)
    Czekam na początek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bd czytać zapamiętaj :D
    A i cb do mnie zapraszam
    http://czytylkojawierzewmilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ej, bohaterowie świetni, teraz czekamy tylko na rozpoczęcie. ;)
    informuj mnie prosze, tymczasem serdecznie zapraszam na kolejny odcinek mojego humorystycznego opowiadania o Realu Madryt, który ukazał się po dość długiej przerwie.
    kogo Ana zastanie w swoim biurze? i co tym razem szykują Królewscy? odpowiedzi na te i inne pytania na
    te-quiero-para-siempre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. JEST ŚWIETNIE !
    Uwielbiam połączenie Kota ze Stochem :)
    A do tego jeszcze Ewa (której jest mi tak bardzooo szkoda bo ja ją muszę uśmiercić)
    Napewno będę z Tobą !
    Dodaje cię do obserwowanych ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Są skoczkowie, jestem i ja :D
    Czekam na pierwszy rozdział! :)
    http://give-me-only-one-chance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Maciek ♥
    Kamil ♥
    Kuba♥

    Już jestem Twoją fanką, Kochana <3

    OdpowiedzUsuń